Een publiek kladblok over de kansen om met Internet en andere nieuwe media de democratie te versterken.

woensdag, november 30, 2005

Peter R de Vries verkoopt Proclamatie online

Ik ben benieuwd wat PRDV voor ons nog meer in petto heeft. Het lijkt erop dat ze op een innovatieve manier de media uitbuiten. Zo komt er binnenkort een politiek PacMan spelletje van Peter, maar op dit moment krijgt fundraising een nieuwe impuls door op Marktplaats.nl zijn Proclamatie te verkopen aan de hoogste bieder.

"Eigenlijk wilde ik deze proclamatie niet verkopen, want het is voor mij toch een historisch document. Maar de partijkas moet ook worden gevuld, dus heb ik mij laten overtuigen door mijn team en hem op Marktplaats.nl gezet," aldus Peter R. de Vries.

Ach gos ... Op dit moment biedt apkdirect3' 10.500 euro. Zou dat deze garagehouder zijn?